Pengikut

Friday, 28 September 2012

Im Back

Assalamualaikum, Salam Sejahtera ☺

Sorry kengkawan dah lama tak update story nor info² semasa hihi.. Hari ni saya nak tulis serba sedikit je lah ye.

Pada 25hb September lepas saya gi buat pemeriksaan darah which the outcome will be out in 2 to 3 weeks. Darah saya diterbangkan ke Singapura untuk mengetahui kiraan CD4 ngan viral load yg duk tinggal kat dalam badan saya ni. My next appointment will be dalam bulan Disember. Saya harapkan keputusan nanti tak mengecewakan inshallah ada perubahaan amin ya rab.

So far, saya takmo memikirkan virus ni ada kat dalam darah saya. Cos the more saya fikir dan ingatkan membuatkan diri saya tak bermood langsung. Tuk kengkawan yang senasib, please deh loh jangan stress ok. Fight for it... I know bukan mudah but you have too. Don't show to people nor seeking for sympathy. Kita mesti selalu ingat, tak ada satu penyakit yang tak leh di ubati melain kan sakit tua. Allah sentiasa akan menduga hamba² tak kira lah muda, kanak² dan sebagainya.

Live life too the fullest babe. 

Love you all ♥♥♥




3 comments: